| Telefon: | Epost: post@intune.no
Forside / Frakt- og kjøpsvilkår

Frakt- og kjøpsvilkår for Intune AS

1.1 Betaling

Betaling skjer ved den valgte betalingsløsning i kassa. Betalingsmåten blir levert av Bambora og vi tilbyr kortbetaling, Vipps betaling og faktura/delbetaling. Trekk av kort gjøres når varen er sendt.

 

1.2 Faktura & delbetaling

I samarbeid med Collector Bank tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående kredittforhold med Collector Bank. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for betalingsløsningen finner du på bill.collectorpayments.no

Ved valg av faktura er forfallstiden 30 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmåte på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet med en gang eller alternativt logge inn på bill.collectorpayments.no og søke om en delbetalingsavtale.

For å kunne benytte tjenesten må du på kjøpstidspunktet ha en permanent og offisiell norsk bostedsadresse og være minst 18 år gammel. Betalingsmåten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har tatt vare på dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk.

En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen utføres av Collector Bank Payment Services AS, og informasjonen vil ikke bli lagret hos nettbutikken hvor kjøpet blir utført. Din personlige informasjon vil kun bli benyttet til å beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso.

For fullstendige vilkår for Collector Bank's faktura- og delbetalingstjeneste, se lenkene HER

 

1.3 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling

Collector Bank's kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt Collector Bank's kundeservice via e-post på contactcenter@collectorbank.no. eller via telefon 22 41 14 55, mandag – fredag kl. 08.00 – 18.00

Se også FAQ på https://www.collector.no/kundeservice/handlet-med-faktura/

 

1.4 Tilbakebetaling ved faktura- og delbetalingskjøp

Dersom du har betalt din faktura eller delbetaling, men senere angrer på ditt kjøp har du et tilgodehavende hos Collector Bank. Collector Bank tilbakebetaler den summen du har betalt etter at vi har fått opplysninger fra forhandler om godkjent retur. Tilbakebetalingen vil skje til din konto og du må derfor informere oss om ditt bankkontonummer og fakturaopplysninger.

 

1.5 Pris på betalingsløsning

En fakturaavgift kan tilkomme på faktura med 30 dagers forfall. For delbetaling påløper et månedlig gebyr på NOK 39 og en rente på 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12, 24 eller 36 måneder spesifisert i henhold til kjøpesum.

 

Faktura blir sendt via e-post til oppgitte mailadresse. 
 

  1. Kansellering av ordre
    Hvis du helt eller delvis ønsker å kansellere din bestilling, må du gi beskjed om dette pr. telefon, 40673180. Dette må skje før ordren er plukket. Ha gjerne ordre nummer eller kunde nummer klart for raskest mulig behandling av din forespørsel.
  2. 14 dagers angrerett
    Du har 14 dagers ubetinget angrerett. Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at hele varen mottatt, og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt. Du mister ikke angreretten ved å åpne en vareforsendelse, så lenge varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Et unntak er gjort for lyd- og bildeprodukter; her bortfaller angreretten ved brudd på forsegling. Vær oppmerksom på at du selv må dekke returkostnadene hvis du ønsker å bytte i en annen vare eller få pengene tilbake. Hvis du ønsker å returnere/bytte et produkt som ikke er skadet/defekt, setter vi pris på om du gir beskjed om dette per e-post post@intune.no før du sender varen i retur.

For ytterligere informasjon om angrerett, se www.forbrukerradet.no


 

  1. Retur av feilvare og reklamasjonsrett
    Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller feil.  Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.Har du vært uheldig og mottatt en eller flere varer med feil/skade må du gjøre følgende:

Send en epost til post@intune.no hvor du forklarer hvilken feil som er oppstått slik at vi er oppmerksom på returen.

Send deretter varen til:
Intune - City Nord
Stormyrveien 20
8008 Bodø

Send IKKE pakken i postoppkrav - din retur vil da ikke bli hentet, men som vanlig brevpost eller norgespakke. Legg ved en forklaring i pakken - dette er svært viktig for at vi skal kunne gjøre feilsøk, og husk å oppgi fullt navn, adresse, kundenummer og ditt ordrenummer. Dersom vi ikke kan levere en erstatning vil du få samme beløp som du har betalt for varen kreditert din konto.

 

  1. Priser på varer
    Alle priser vises i Norske kroner (NOK) og er i for privatpersoner inkludert MVA på https://intune.no/. For bedrifter vises prisene eksl. MVA på https://b2b.intune.no/.  I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.

  2. Ordreinformasjon og fraktkostnader
    Alle ordre blir ekspedert fortløpende, og varer som er på lager blir sendt samme dag. Varer som ikke er på lager blir automatisk lagt til bestilling hos vår leverandør, og vil bli sendt ut fortløpende etter hvert som vi får de på lager. Vi sender bare varer innenfor Norges grenser. Vi aksepterer følgende kredittkort:Visa og MasterCard.

  3. Feilprising og produktinformasjon
    Vi tar forbehold om utsolgte produkter, prisendringer, feilaktige prisopplysninger og andre eventuelle feil i opplysninger som fremkommer i våre annonser og på www.intune.no. Dersom det viser seg at en vare du har bestilt hos oss har feil pris eller beskrivelse kan du kontakte oss på e-post post@intune.no
  4. Bestillingsvarer
    Enkelte varer kan være gått tom på lager eller satt opp som bestillingsvare. Dersom dette er tilfellet vil varen bli sendt til deg så fort våre leverandører får sendt dem til oss. Bestillingsvarer har noe lenger leveringstid avhengig av våre leverandører. Har du spørsmål angående dette kan du henvende deg til oss på post@intune.no før du bestiller.
  5. Vårt ansvar som butikk
    Vi ser verdien av fornøyde kunder. Vi ønsker å yte best mulig service for at du som kunde skal bli fornøyd. Vi prøver til en hver tid å holde alle våre kunder informert om både status på ordre og evt. forsinkelser. Vi forplikter oss til å behandle deg på en best mulig måte og å svare på de henvendelser du måtte ha. All henvendelse sendes på mail post@intune.no
  6. . Ditt ansvar som kunde
    Du som kunde plikter å forholde deg til de betingelser som er gitt ved kjøp hos Intune AS. Vi gjør oppmerksom på at det er du som kunde som må dekke utgiftene ved tilbakesending av uavhentede servicepakker. Du som kunde forplikter deg også til å dekke evt. fraktutgifter ved tilbakesending av uavhentede oppkravspakker.
  7. Personvern
    Vi tar personvern på alvor og deler ikke din informasjom med tredjeparts løsninger. Du kan når som helst endre dine samtykker ved å logge inn med din brukerkonto og besøke Min side i nettbutikken. Se hele Personvernserklæringen her https://intune.no/privacy


    Intune - City Nord
    Stormyrveien 20
    8008 Bodø
Top